söndag 30 augusti 2009

Högt upp på önskelistan

Ja, nu suger det verkligen i shoppingtarmen! När hösten är på ingång är det alltid lika kul att unna sig lite nytt. Jag är ju väldigt svag för kläder, skor och assecoarer och ni som känner mig vet att mycket av mina pengar går till just det. Högst upp på önskelistan står just nu:

Dessa korta stövlar med nitdetaljer från Din Sko, 449 kr.Den här väskan från Lindex, 299 kr.

Väskan är hur smart som helst, den kan liksom "fällas ihop" så att den blir hälften så stor om man bara har lite saker i och stor så att man får i ett A4.block om man skulle behöva. Den skulle jag matcha med slitna jeans och någon av mina skinjackor, har en mörkbrun och en konjac-färgad. Stövlarna skulle vara perfekta till både jeans och kjol/tunika med strumpbykor.
Det blir nog en sväng på stan imorgon!

Nu väntar power-walk!

1 kommentar:

Lindis sa...

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=29460&productId=186889&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

jag har hittat ett bord som likar det som du beskriver att du vill ha i vardagsrummet... Ellos 999kr