söndag 30 oktober 2011

Vampyrer

Inte en enda liten vampyr eller häxa eller annan läskig figur kom och ringde på vår dörr i helgen....och vi som hade köpt typ 1 kg godis för att slippa bus! Så nu sitter jag här bland godispapper fasst att jag inte borde...

Men vart var de små liven igår kväll, kan man undra? Förrförra året lovade jag mig dyrt och heligt att jag för all framtid ska ha godis hemma på halloween för den gången hade jag inte det. Jag bad om ursäkt och de små vampyrerna sa "det gör ingenting". Nästa gång jag tittade ut hade de lindat in hela vår bil i toapapper! Och då menade jag HELA bilen. Kämpat. Lindat. MÅNGA toapappersrullar.

Då lovade jag mig att alltid ha godis och så har de mage att inte dyka upp!!!!!! Morr!

(För övrigt har helgen varit helt ok, hunnit med att röja, fixa och trixa här hemma. Skönt).
KRAM!

1 kommentar:

MineBlom sa...

Er det ikke typisk... Ha ha!!
Jeg hadde for første gang godis i år...og de kommmmm!!!
Neste år kansje ;O)
MineBlom