onsdag 19 oktober 2011

Jul

Redan nu har butikerna börjat plocka fram julsaker på hyllorna, känns lite konstigt måste jag säga...men tiden går så snabbt och snart är det 1:a advent och julen står för dörren! I år har jag bestämt mig för att ha en nedstressad, okomplicerad jul där jag och min familj verkligen ska ha tid att njuta av ledigheten och ta vara på dagarna tillsammans.

Alla krav ska minimeras och hela mitt december ska jag bara försöka njuta! Det har väl aldrig riktigt hänt förrut men i år har jag ju faktiskt tid att handla julklappar, baka och fixa med julbestyr långt innan jul och jag och Felix kan handla julklappar när andra jobbar, då slipper jag trängas i affärerna dagarna innan julafton. Och så kan man ju ägna sig åt lite nätshopping också och få sakerna levererade direkt hem, inte helt fel det heller?!?!
Julstjärna från http://www.ellos.se/
Den här julstjärnan från ELLOS är jag lite sugen på....jag har bara vita stjärnor och ljusstakar men nu när maken och jag ska få ett nytt härligt sovrum på husets nedervåning så skulle kanske en lila stjärna i båda fönstren vara fint? Hur som helst kostar de bara 99 kr styck, så skynda att fynda!

Inga kommentarer: