torsdag 20 oktober 2011

Godingar till Felix

Pojkarna växer så det knakar så nya kläder står högt upp på investeringslistan!
Felix växer ju så snabbt såjag inte hinner med, kommer inta alls ihåg att det gick så snabbt med Aaron, men det gjorde det ju säket ;-)

Hur som helst tycker jag alltid att det är svårt att köpa kläder till dem då det mesta inte faller mig i smaken (och inte 4-årige Aaron heller), jag kan inte ens i min vildaste fantasi förstå varför det inte finns lika mycket pojkkläder som flickkläder????? Varför har de som gör kläder inte år 2011 fattat att små pojkar behöver lika mycket (och lika roliga och fina) kläder som flickor?????? Är det inte helt sjukt?!?!?

Dress 199 kr, Name It

Hängselbyxa i demin 229 kr,  Name It

byxa 149 kr, Name It
Kappahl och Name It tycker jag i alla fall har fattat balunsen och gör mycket, fina och coola kläder till pojkar och här bjuder jag på några godingar som jag har lust att klicka hem till Felix från Name It´s hemsida!

Nu ska jag mysa med mannen i huset! Kram!

Inga kommentarer: