fredag 14 oktober 2011

Mary Kay

Igår hade jag en hudvårdsklass hemma hos mig där bästa Malin visade mig och några gamla kompisar en hudvårdsserie från MARY KAY. Det blev en helt fantastisk kväll där vi fick prova produkter, fika och snacka massa tjejsnack! Det var verkligen vad jag behövde igår och den härliga Feel good-känslan sitter kvar idag också!!!!

Bild lånad från Mary Kays hemsida, http://www.marykay.se/
Jag bestämde mig för att köpa ett "hudvårdskit" som finns i "timewise-serien", ruggigt dyrt var det men ger det utlovat resultat så är det ju värt varenda krona för jag vill inte ha rynkor och jag vill börja ta hand om min hud nu! Det innehåller rengöring, fuktcreme, ögoncreme, foundation och lite annat spännande. Ska bli så kul att prova, kanske man kan känna sig några år yngre än sina ringa 33?

Ha en riktigt bra helg allihopa, jag ska äntligen få bebisgosa med JULIAN!

Inga kommentarer: