tisdag 18 oktober 2011

Operation flytta om i husets rum

Om allt går som jag vill ska vi börja "Operation flytta runt i husets rum" i helgen. Jag och Matthias ska flytta in i vårt kontor/gästrum som är det största rummet förutom kök/vardagsrum i vårt hus. Aaron ska få flytta in i det rum vi har nu och Felix ska få Aarons rum. Kontoret ska upp till en hörna i allrummet på övervåningen och en del möbler måste väck medans en del andra måste inhandlas (skrivbord  och hylla till Aaron och ny lådhurtch till kontoret). Jag ser dock inte detta som ett problem utan som något KUL! Det var hur länge sedan som helst som vi grejade med något rejält så det här blir kanon! Däremot tror jag att det bara är jag som tycker det.....M tycker nog att det är pest att behöva konka möbler runt hela huset, skruva ihop möbler och sätta upp hyllor.....men, men, det kommer bli bra när det blir klart!

Nu ska jag underhålla Felix som precis är på väg att lära sig krypa, det går inte riktigt ännu men han står där på alla fyra och gungar fram och tillbaka, skriker, gråter och är SÅ frustrerad över att benen int hänger med framåt. Men skam den som ger sig! Nästa vecka kanske han är iväg!

KRAM!

Inga kommentarer: