söndag 9 oktober 2011

A sucker for denim

Jag är en riktig sucker for denim! Jag älskar jeanstyg i alla färger och former!

Idag var jag och skulle köpa nya dregglisar till Felix, han dregglar och dregglar och dregglar! Han är verkligen en "neverending source" så det behövs många haklappar och dregglisar just nu, skulle kunna byta 1 gång i kvarten för att han ska vara torr om halsen och bröstet.

Liten mobilväska i jeans från Name It
När jag stod där i kassan och skulle betala alla dregglisar jag hade plockat åt mig så såg jag den här helt fantastiskt fina lilla mobilväskan. Min mobil, kontokort och lite kontanter går perfekt ner i det lilla facket. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet så den fick också följa med hem och jag är SÅ nöjd! Bandet som man har runt halsen kanske är lite kort, det är ju trots allt en barnväska, men det kan man lätt byta, kanske till en fin spets?

Kanske ett längre band i spets skulle passa fint?
Om du vill ha en lika dan ska du bege dig till Name It`s flickavdelning och betala 99 kr, då är den din!

Nu ska jag se "Starke man"!
Kram!

Inga kommentarer: