tisdag 1 november 2011

Compact office

Nu när vår omflyttningsrokad börjar ta form här hemma inser vi att det behövs en ny kontorshörna, och det är SNABBT! Allt ligger nedpackat i kartonger eller i högar lite varstans i huset och jag avskyr att ha det så! Ordning och reda ska det vara annars vill jag inte vara med!

Så nu funderar jag på denna sekretär med påbyggnadsdel från IKEAS Hemnes-serie....skulle kunna bli riktigt bra i vårt sovrum eftersom vi har den serien på andra sovrumsmöbler. Trodde aldrig att jag skulle ta in en sekretär i mitt hus mer i mitt liv men när jag såg den här blev jag positivt överraskad! I skåpet nertill får skrivare och lite annat plats, laptoppen ligger i luckan tillsammans med pennor, papper, miniräknare, bankdosor och annat junk och i överskåpet får alla pärmar och viktiga papper trängas.

Bra lösning va? Och det bästa av allt är att man kan stänga igen, då ser man inte allt stök och alla sladdar. Helt i min smak!


Kram!

Inga kommentarer: