söndag 20 november 2011

Husklossar

Jag är kär. Dödskär. I dessa husklossar som finns att köpa på Little cute Mokkasin. Är de inte helt fantastiska????? Kanske är det för att jag själv älskar hus, arkitektur och stadsplanering, planarkitekt som jag faktiskt är till yrket...kanske för att jag vill indoktrinera mina två söner i denna underbara värld där bara ens fantasi (och en och annan svensk lag) sätter gränserna???

Skit samma varför, Felix ska nog få dem julklapp och jag tror att både han och storebror kommer ha mycket roligt med dem! Kanske som en liten stad vid Briojärnvägen eller som byggelement till storebrors lyftkran???

I ett paket som kostar 299 finns i alla fall 30 klossar.

bild lånad från http://www.mokkasin.com/
Åh, kär är vad jag är.....älskade små hus.....

Inga kommentarer: