söndag 13 november 2011

Pappor

Idag har vi firat pappor! Jag älskar att fira saker och försöker verkligen att fira allt som kan firas, livet blir ju så mycket roligare då! Både Matthias och pappa har alltså blivit firade idag! Vi har ätit tårta och haft det riktigt trevligt!

Tyvärr har jag råkat ut för ryggskott, känns som om min stackars rygg har gått i bitar men jag hoppas att det ska bli bättre snart...antar att det är konkandet på Felix som är boven i dramat...eller kanske allt jagande efter honom nu när han kryper i turbofart till alla elkontakter och sladdar i hela huset. En annan favorit är att snabbt krypa in på badrummet och sitta och bita i brorsans potta!!!! Inte min favorit, om man säger så, så många turer till badrummet blir det, och många koller att toadörren verklgen är STÄNGD! Kanske det ger ryggskott???

Imorgon är det en ny vecka med nya möjligheter, de tar vi vara på, eller hur?????

Så här mysigt hade vi det vid frukosten imorse...vita hyacinter i hyacintvaser och ljus i en gammal silverskål från morfar...snart advent nu...

KRAM!

Inga kommentarer: