fredag 11 november 2011

Härliga fredag!

Idag har vi kickat igång helgen med mys på öppna förskolan här i Lindö, riktigt härligt har vi haft det jag och grabbarna med sång, pyssel och kojbygge! Snart kommer pappan i huset hem och han har med sig faster som ska stanna över helgen men först måste vi hinna iväg o handla lite så att vi kan fortsätta fredagsmysa när de kommer. Lille Felix måste bara vakna först....han som på sin höjd bara brukar sova sisodär 40 minuter har sovit i 1,5 timmar! Han måste varit helt slut efter allt roligt på förmiddagen!

Helgen kommer nog att bestå av många roliga händelser och shopping om jag känner min svägerska rätt;-) Kanske kan jag få med henne på årets första julmarknad, kanske??? Ja, vi får väl se vad som händer!!!

Mina fina pojkar busar i bara pyjamasen på morgonkvisten! Lovely!
Vill önska er alla en riktigt trevlig helg och glöm inte bort alla pappor på söndag!

Inga kommentarer: