söndag 13 februari 2011

Vårskor

Nu är jag så sjukt trött på allt vad vinter heter, jag har aldrig gillat vinter men nu är det mer än bedrövligt! Bort med all sabla snö och minusgrader!!!!!!!! Häromdagen var jag så j***la less så jag åkte och köpte nya vårskor för att muntra upp mig. Alldeles för mycket pengar kostade det, men det struntade jag i! Nu kan jag i alla fall låtsas att det är vår när jag tittar i skohyllan (och blundar för alla vinterskor). Förutom dessa tygkängor från Vagabond och ett par nya vita Converse All Star så slank det även ner ett par bruna ballerina som var på rea och bara kostade 100 kr! De ser ut så här!Någonting måsta man ju få muntra upp sig med! Eller hur?

1 kommentar:

smile sa...

Härligt! Jag klickade hem ett par converse förra veckan och jag är grymt sugen på att inviga dem.