torsdag 24 februari 2011

Blommor!

Idag startade jag dagen med en förmiddagsfika hos en kompis, efter det åkte jag till blomaffären och köpte lite nya blommor, jag älskar blommor och önskar att jag någon gång i livet kommer att få jobba med blommor, en dröm är att utbilda mig till florist, det vore fantastiskt!
Rosa tulpaner och ett uppstammat lavandelträd fick följa med hem idag så äntligen kom min gamla zink-kanna från loppis till användning!
Lavendelträdet fick sin plats i köket, så nu kan jag stå och lukta på det medan jag lagar mat, inte illa va?
Imorgon ska Aaron vara ledig från dagis, så då ska vi hitta på något kul! Längtar redan!
KRAM!

1 kommentar:

Bella sa...

Visst är det vackert med blommor, jättfina både tulpaner och lavendelträdet passar ju perfekt i ert snygga kök :)

Trevlig söndagkväll

Kramar Bella