tisdag 15 februari 2011

En killväska

Aaron älskar att packa ner saker i små papperspåsar och bära omkring på. Dessa påsar kan innehålla allt från bilar till gamla kvitton, pennor, gosedjur, pusselbitar och vykort. Härom dagen sa ha till mig:
-Mamma, jag vill ha en riktig killväska som jag kan packa ner mina saker i!

Inte helt enkelt att hitta en pojkväska, men någon av dessa två från Syster Lycklig kanske kan vara något? Den med stjärnor är av plåt och kostar 119 kr och den med bilar är av hård papp och kostar 129 kr.
Ha en fortsätt bra kväll, kram!

2 kommentarer:

vitagavlar.blogspot.com sa...

Jättefina! Aaron blir säkert nöjd vilken du än väljer tror jag!
Hoppas allt är bra!
Kram Lisa

Johi sa...

Åh den med stjärnor hade passat fint i E:s rum! Tack för postern. Jag har inte fixat ram ännu så jag har inte packat upp det, bara tjuvkollat lite. Jag lovar att blogga så fort den är på plats. Kram