söndag 6 februari 2011

Armband

Det verkar som att min skaparlust väcks till liv ordentligt av detta vårlika väder vi faktiskt har!!! Nu lyser solen, vinden viner och regnet öser ner om vart annat så snart är nog denna tråkiga snö ett minne blott! I can´t wait!
Och igår berättade mannen i huset att han och Aaron hade sett lökar ta sig upp genom jorden under äppleträdet i trädgården! Jag måste rusa ut och titta idag, jag satt nämligen ner 80(!) lökar i jorden i höstas så i vår kommer förhoppningsvis vår trädgård att vara riktigt vårfin!
Nog om det och tillbaka till skapande! Nu på morgonen har jag sytt dessa armband. Jag hade velat ha riktiga strasspärlor på för att få en skön kontrast mellan det matta tyget och pärlorna, men jag är nöjd ändå, nu till våren känns det härligt att ha lite färg även på sina smycken, eller hur? Ni som inte vill ha strass eller glittriga pärlor kan ju kanske till och med norpa några stora trä- eller plastpärlor från barnen, det funkar ju lika bra det! Och det bästa av allt är att de går så fort och göra och det går att förändra sig i oändlighet! I LIKE!!!!

Ha nu en bra söndag!
KRAM!

1 kommentar:

Karolina HD sa...

Åh vad fint! Jag har gjort ett liknande en gång, med "tygtråd" i ljus puderrosa med ett litet peacemärke som jag hängde vid låset. Jag gillar det enormt mycket så jag är övertygad om att du kommer använda dina nya armband mycket i vår. KRAM