torsdag 17 februari 2011

Två små vaser

På posten idag kom äntligen våra egengjorda vaser som jag och mannen har blåst på Bro Glasbruk. Jag har gjort den rosa och M har gjort den blå och ja, jag vet, hans är mycket finare än min, mycket rundare och mycket mer symetrisk, men tillsammans tycker jag att de är jättefina! Och min har ju en finare färg, eller hur???

Tänk er dessa två med varsin vitsippa i, eller en påsklilja eller några pärlhyacinter, det är vårkänslor, det! Just nu står de bara här hemma och ser fina ut medan de påminner oss om vår bröllopsdag, vi fick nämligen ett presentkort på glasblåsning av min syster och hennes familj i bröllopspresent i somras.

Nu ska jag titta vidare på CSI, sen väntar sängen!

KRAM!

1 kommentar:

smile sa...

Gud vad roligt! Vilken kanonpresent! Jag tyckte bägge var superfina.