onsdag 1 september 2010

These boots are made for walking!

Idag bjuder jag på en bild på mina nya boots från Replay. Jag gick och funderade ett tag, sen slog jag till för de är ju PRECIS sådana som jag har letat efter så länge! Nej, de var inte billiga men ja, de är fantastiskt sköna och ja, de är sjukt snygga (tycker jag)!Jag har tänkt att matcha dem med leggings och tunika eller stuprörsjeans och en topp. Kommer att bli finfint i höst!

So Long!

PS. Imorgon har jag tagit semester för att hinna styra upp allt inför Aarons kalas, känns hur skönt som helst!

6 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Dem ska jag också spana på ;)

LiseLotte

Lindis sa...

Fina! Men köpte inte du ett par bruna också...

vitagavlar.blogspot.com sa...

Roligt med nya skor!
Ha ett trevligt kalas i helgen! Kram Lisa

Anonym sa...

Dom där är superfina! Dom kommer du nog bli helnöjd med! Ses på lördag, ser vi fram emot!!
Kram Mia

Bella sa...

Ååh, snygga!!! Förstår att du är nöjd över det köpet :)

Hoppas du får gjort att du ska inför kalaset imorgon!

Kram BElla

Fröken Fräken sa...

Ja, ibland hittar man ju grejer som man bara måste ha, och då får man slå till, annars går man bara och grämer sig.
Ha en fin helg!