onsdag 8 september 2010

Silverarmband

Igår kväll var första gången på silversmidet för den här terminen. Åhhhh, det är så roligt! Det känns som att jag helt och hållet förlorar tid och rum när jag sitter där!
Det här armbandet hann jag med att göra igår kväll, jag känner mig jättenöjd! Jag vet att bilden är halvdålig, men det är silvrigt och blankt och fint!

Jag har en känsla att det kanske blir en hel del julklappar gjorda i smedjan i höst....jag har många idéer i huvudet!

Nu ska jag titta på Idol!

Kram!

9 kommentarer:

Lindis sa...

Ja tack gärna!

Mellan fyra väggar... sa...

Oj så fint!! Vilken kul grej att ge bort i present!

Kram Sandra

a piece of happiness sa...

Jag sitter och funderar om jag ska gå en fotokurs. Vet faktiskt inte varför jag tvekar.

Kram LiseLotte

s.m.i.l.e sa...

Gud så kul! Jag vill också!

Gottegrisen sa...

Väldigt fint! Jag är så sugen på att testa silversmide!

//Linda

Lena sa...

Det var riktigt fint! Vad kul det måste vara och perfekt att fixa massa julklappar också:)

Anonym sa...

Men så fint du har gjort! Måste vara otroligt roligt att gå en sån kurs. jag skulle oxå vilja gå något sånt i framtiden och få skapa egna vackra saker. Hoppas på att få se mer av vad du hittar på i framtiden. kram

Camilla sa...

Å så snyggt Jenny!! Är det nåt du INTE är bra på?!! Tror du ödlar dig tid med att sitta på kontor. ;o)

Hoppas det går bra på nya jobbet!

Kram!

Camilla sa...

Ödslar din tid, skulle det stå i mitt förra inlägg....