tisdag 14 september 2010

Nytt jobb och Swedish grace

Här på bloggen har jag lyst med min frånvaro några dagar, det är MYCKET som händer nu, en av sakerna är att jag bytt jobb! Har nu jobbat 2 dagar som planarkitekt på nya jobbet på WSP Samhällsbyggnad och det är bara SÅ kul! Det känns verkligen som att hitta hem, efter nästan 2 år av sökande!
Nu kommer jag att få rita, illustrera och planera nya stadsutvecklingsprojekt igen vilket jag älskar!!!!! Jippi!!!!!!!!!!!!!!

Har ni föresten sett att Rörstrand har lanserat en ny färg - ROSE- på sitt klassiska porslin SWEDISH GRACE? Jag blev kär när jag såg det och vill nu ha HELA servisen, kanske något att önska sig när jag fyller år nästa vecka? Min pappa brukar nämligen gilla att köpa porslin...

8 kommentarer:

Hjärtan i livet sa...

Stort grattis till det nya jobbet, måste kännas toppen. Önskar dig lycka till.
Kram Eva

♥ mamman i huset ♥ sa...

Grattis till det nya jobbet! Kul!

Och supersnyggt med den servisen i rosa. Säger jag som älskar ALLT i rosa...

Kram!

Anonym sa...

Va roligt med nytt jobb och att du trivs så bra. Kram

a piece of happiness sa...

G R A T T I S
säger jag,

Kram LiseLotte

s.m.i.l.e sa...

Grattis till nya jobbet! Spännande!

Visst är den servisen supersöt! Jag har varit sugen på den länge, men inte kunnat bestämma mig för vilken färg. Nu när jag ser din bild med blandade färger, så blir jag riktigt sugen på att just blanda dem. Hrm... och var ska jag ha plats att förvara dem, hade jag tänkt?

Fortsatt trevlig vecka, kram! :-)

s.m.i.l.e sa...

Grattis till nya jobbet! Spännande!

Visst är den servisen supersöt! Jag har varit sugen på den länge, men inte kunnat bestämma mig för vilken färg. Nu när jag ser din bild med blandade färger, så blir jag riktigt sugen på att just blanda dem. Hrm... och var ska jag ha plats att förvara dem, hade jag tänkt?

Fortsatt trevlig vecka, kram! :-)

Smilla sa...

Stor grattis till jobbet. Härlkligt när man känner att man kommit rätt =)
Ångrar så att vi inte köpte Swedish grace när vi köpte service, den är ju så vacker.

Lindis sa...

Fin servis!!!
Helgkram