lördag 25 september 2010

CHERRY ON TOP AWARD!

TACK snälla Camilla med den fina bloggen Mig & Mina som har gett mig den här fina awarden.(trots att inläggen just nu är få, jag lovar att det ska bli bättre och jag hoppas att ni alla är kvar!)
"När man får denna award så hör det till att man ska berätta tre saker som ligger en varmt om hjärtat, visa ett favoritfoto och skicka awarden vidare till 5 andra bloggar."

Tre saker som ligger mig varmt om hjärtat är:

-Först och främst mina all-time-favorites, Matthias och Aaron, mina egna killar, min familj. Ni är bäst, jämt!

- Djur har alltid legat mig varmt om hjärtat, jag älskar djur och hoppas att jag snart kan ha en egen liten katt att gosa med!
- Mina reseminnen, dem skulle jag inte vilja vara utan. De har blivit ganska många med åren och jag sparar på just sådana och det ska jag göra livet ut!
Här är mitt favoritfoto, jag har visat det förrut, men jag älskar just det här fotot av Aaron! Bara några timmar gammal och SÅ fin! Kärleken till den här lilla killen, som jag inte alls kände då, var enorm, överväldigane och villkorslös! Det dygn som detta foto togs förändrade den här lille krabaten mitt liv!
Så nu skickar jag awarden vidare till bloggarna:
Dagarna med Nära och Kära

Smile
Inte bara mamma
Sussies värld
Marits vita skrin
Ha nu en riktigt bra lördag allihopa!
KRAM!

3 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Tack för award gumman, men vet du att jag har bytt blogg?

Numera a "piece of happiness" istället för "inte bara mamma"

Kramis LiseLotte

Bella sa...

Grattis till awarden och vilken lite goding :)

Hoppas du haft en bra dag

Kram Bella

s.m.i.l.e sa...

Tack snälla!