torsdag 9 september 2010

Projekt vitrinskåp

Kommer ni ihåg att jag för en tid sedan visade ett gammalt fönser som skulle bli dörr till ett vitrinskåp?

Nu har jag snickrat, målat och tapetserat och så här blev resultatet! (Ursäka den stökiga bilden men jag kunde inte vänta tills imorgon när det sitter på väggen!)
Jag har byggt skåpet av råspont från Byggmax, tapetserat en tunn spånskiva som måttanpassats till skåpets baksida. Fönstert har målats och lämnats in på glasmästaren för att få nytt glas. Till sist satt jag dit knoppar från Indiska.
Är det inte fantastiskt kul när man kan göra något fint av lite ihopplock som inte alls kostar särskilt mycket?

Nu är det full fart mot fredag! Jag behöver helg!!!!!

KRAM!

2 kommentarer:

Maria sa...

Vad fantastiskt kreativ du är! Önskar jag hade en bråkdel av din idérikedom och energi. Trevlig helg! KRAM

Lindis sa...

Såå fint!! Va duktig du är