måndag 20 september 2010

Hösten knackar på...

Nu är hösten här på riktigt...det blåser och stormar utanför fönstret men vi sitter inne och myser med tända ljus...härligt! Jag tycker om hösten!

Och nu vill jag har lite mysigt inomhus och har fått en idé om att ha dimrosa och dimlila detaljer här hemma. Ljus och kuddar och en ny matta till soffhörnan ligger på väntelista...kanske något av detta kann vara något?
Kudde från HM.

Porslinsfat från INDISKA

Kudde från DRÖMGÅRDEN

Ja, nästa helg får jag nog ge mig ut på shoppingrunda för att mysa till det här hemma!
Imorgon väntar silversmide, kul!
Jag är ledsen att inläggen är glesa men just nu är det många måsten som måste göras! Hoppas ni alla har tålamod att stanna! Inlägg kommer, jag lovar!

KRAM!

1 kommentar:

Lindis sa...

Å den sista kudden var superfin!!! Vad kan den kosta mån tro.

Kram!