måndag 30 augusti 2010

Lack of time....

Just nu känns det inte som om jag har tid till någonting vilket gör mig lite smått stressad!

I helgen fyller min lille kille 3 år, (jag kan inte fatta att han blivit så stor!) och här hemma pågår kalasförberedelser för fullt! Handla presenter, beställa tårta, logistik med långväga gäster och en massa annat som ska klaffa, för jag vill ju att hans födesedag ska bli SÅ BRA DET BARA GÅR! Där emellan ska jag iväg två dagar på jobb!

Stanna världen, jag måste få lugn och ro! Var tod den där härliga semesterkänslan vägen egentligen??? Den hade jag tänkt bära med mig långt in på hösten!

Stor kram från en just nu stressad mamma!

2 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Lugn, bara lugn. Han fyller 3 år. Han kommer inte att minnas så mycket av den när han blir större, tyvärr.
Bra att du beställer tårtan. Ta det sedan lugnt vad gäller födelsedagen, det kommer fler....

Min tjej fyller 8 på lördag. Vi har hyrt simhallen i 2 timmar sent på kvällen. Låter kanske dyrt men det är det inte. Fick tips om att inte ha för mycket att äta för det har de inte tid med ;)

LiseLotte (ny blogg)

s.m.i.l.e sa...

:-)

Här har vi treårskalas om några veckor. Tre st treårskalas. Puh. Stor släkt, litet hus, två kalas. Det tredje kalaset är för dagiskompisarna. Plötsligt fick storebror inbjudan till efterlängtat fotbollsläger. Samma helg som lillasyster fyller år och vi planerat kalas. Suck. Vad gör man? Nu har vi planerat om. Ett brunchkalas på lördagen och ett eftermiddagskaffekalas på söndagen. Då hinner storebror vara med på bägge kalasen. Än så länge är jag lugn... Men vi har några veckor kvar.

Andas, ta det lugnt och Liselotte har faktiskt rätt. Även om det låter hårt.

Kram! :-)