söndag 8 augusti 2010

Inspiration

Idag bjuder jag på de här inspirationsbilderna från tyska Car Moebel.

De har så fantastiska saker och jag har visat bilder tidigare, jag skulle kunna slå ihjäl MÅNGA timmar med att bara sitta och drömma framför deras bilder.
Ett köksbord som detta skulle jag verkligen kunna tänka mig.
Den här skänken skulle jag vilja ha i min ateljé, som jag inte har...

Så här skulle det kunna se ut i ateljén, skulle vara helt ok för min del ;-)

Jag har fått en idé om att bygga ett skåp av gamla fönster....men det verkar väldigt svårt att få tag på just gamla slitna englasfönster...är det någon av er som har några över så får ni gärna höra av er!

Idag väntar bullbak, solen lyser med sin frånvaro och det finns inte så mycket man kan göra ute då!

Ha en riktigt bra söndag, allihop!

KRAM!

Inga kommentarer: