måndag 16 augusti 2010

Beslutsångest...

Idag gick jag med raska steg till Lagerhaus för att köpa tyget jag skrev om i förra inlägget (skäms på mig att det var så länge sedan sist!) och när jag kom dit hade de fått in fler tyger, bland annat det här:Bilden säger inte mycket men det heter Wonderland och är helt fantastisk fint med träd med fina höstlöv, rådjur, kaniner och fåglar i fina burar, tillsammans med massa annat fint. Jag blev kär och beslutsångesten kom krypandes som vanligt när jag ska välja...
Det slutade med att jag köpte båda för att ta hem och känna efter vilket som känns bäst....men jag kan inte bestämma mig....att det ska vara så svårt!

Ja, ja, det blir i alla fall inget gardinsömnad ikväll i alla fall, det är nog bäst att jag sover på det och känner efter imorgon bitti!

Kramar!

1 kommentar:

a piece of happiness sa...

Jag trycker båda är fina men jag skulle nog välja Wonderland.

Kram LiseLotte