torsdag 12 augusti 2010

Staden

Den här kudden som heter "Staden" finns just nu att köpa på Lagerhaus för endast 129 kr. De har även tyg med samma mönster som går att köpa i en förpackning (en förpackning innehåller en "tygbit" som är 300x150cm) för 300 kr.
Jag är riktigt sugen på att köpa både kudden och tyget. Av tyget skulle jag sy nya gardiner till vardagsrum/kök. Hmm, jag får nog fundera lite för det kliar verkligen i fingrarna efter detta fräscha hösttyg!

Är det förresten någon som kan bistå med mönster på hissgardin????

KRAM!!!

1 kommentar:

vitagavlar.blogspot.com sa...

Jag ÄLSKAR det mönstret! Jag köpte och bloggade om brickan för någon månad sen och skulle köpt örngotten men då hade de inte kommit in ännu! Funderar oxå på tyget. Tyckte även att muggarna var riktigt fina, men vem behöver fler muggar?! Jag köpte påsen oxå!
Kram Lisa