onsdag 18 augusti 2010

Mitt senaste påhitt!

Jag har länge funderat på att bygga ett eget "vitrinskåp" där ett gammalt fönster ska fungera som dörr...problemet har varit just fönstret som har varit väldigt svårt att få tag på...antingen har de varit för stora eller för små eller trasiga eller något annat fel på. Men så igår såg jag en annons på Blocket! Mitt fönster! Jag kastade mig i bilen och köpte det på momangen för ynka 100 kr! Dock fanns inga glas, men det ska farbror Glasmästaren få måttanpassa och sätta dit.

Så i helgen vet jag vad jag gör, målar och snickrar! Åh, det ska bli SÅ spännande att se om det går att få ihop det så som det ser ut i mitt huvud! Skåpet ska vara liggande och fönstret/luckan ska öppnas uppåt!

Bilder utlovas när det är färdigt!

KRAM!

2 kommentarer:

MiA sa...

Verkligen en bra idé! kommer bergis bli snyggt :)

Bella sa...

Vilket fynd och bra idé, tror det kommer bli jättefint! Ser fram emot att få se det färdiga resultatet :)

Kram Bella