söndag 26 februari 2012

Vaxduk

Det blev inte ett mönster på hus utan flera olika vaxduks-tyger från Stoff och stil istället! Ett mörkblått med vita prickar till bordet på altanen i sommar och ett ljusrosa med vita prickar och ett ljusblått med vita prickar att sy necessärer och små "väskor" av!

Jag är trött på att allting ligger och skramlar i väskor (speciellt skötväskan till Felix) så nu ska jag bringa ordning i kaoset, även där!

bild från Stoff och Stil
Nu ska jag sova, blev en orolig natt i natt. Felix kräktes för första gången i sitt liv och blev magsjuk, stackarn! Så sömn är välbehövligt nu....hoppas bara Gud har hört min bön och låter denna jätteäckliga sjukdom stanna endast hos lillebror den här gången...storebror fick sitt förra helgen och jag vill absolut INTE ha skiten!

Kram!

1 kommentar:

Laila sa...

Men vilken härlig färghög! Vart så glad när jag såg din bild + att jag vill köpa en duk också. :-D