tisdag 21 februari 2012

Här hemma häder inte mycket just nu, sedan i söndags har vi haft två små sjuklingar här hemma, jag misstänker halsfluss på båda grabbarna så imorgonkl 08.00 ringer jag till vårdcentralen! Stackarna mår inte alls bra!

Så här på bloggen händer inte heller jättemycket nu, all min tid går åt till att serva mina små grabbar! Både dagar och nätter är vakna just nu så jag känner mig ganska trött...skulle kunna ge MYCKET för att få sova ostört några timmar i sträck...

Hoppas att de kan få medicin imorgon!

1 kommentar:

Cornelia sa...

Men ÅH Jenny tänk om Elton smittade både Aaron och Felix i lördags :/ Nu fick jag dåligt samvete här. Han har dock inte halsfluss men klagar på "ont på tungan" och i munnen!

Hoppas Era grabbar piggar på sig snart! Elton är feberfri först idag - hoppas jag iaf!

Kram/Cornelia