fredag 17 februari 2012

Sänggavel

Nu har jag äntligen lite tid att blogga, jag har längtat men min tid har inte riktigt räckt till de senaste dagarna!

Här kommer i alla fall bilder på Aarons nya sänggavel som jag har gjort av MDF-skivor, färg och scrapbookingpapper. Jag åkte till ett byggvaruhus och köpte en MDF-skiva och fick den där även tillsågad i önskat mått. Sedan limmade och skruvade jag dit de "remsor" som skapar en "ram". Efter det gick jag över alla skarvar med sandspckel och målade sedan med tre lager färg. Stjärnorna är utsågade med sticksåg i samma MDF-skiva och tapetserade med scrapbookingpapper. Sist limmade jag fast dessa med sättlim.

Kul och lagon stort projekt!

Ha nu en riktigt bra fredagskväll!

Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad fin! Duktig du är! Vi ses imorgon, ska bli så kul att träffa er! Kram Mia

Johi sa...

Så imponerad och den hade passat så himla bra hos min son också! Kanske ska klura på en sån idé här med...

Ja, väskan. Kärlek! Passar till allt och får så många kommentarer. Jag har shoppat den i en affär här i "byn". Jag tittade på deras hemsida men ser den inte nu, det är väl en ny kollektion nu... Du får leta;-)

http://mischabartonhandbags.com/index.php