måndag 6 februari 2012

Förvaringsboxar

I helgen var jag på Clas Ohlsson och köpte förvaringsboxar för att kunna ordna upp det kaos som just nu utspelar sig i min klädkammare. Sedan Felix började krypa omkring och utforska mer eller mindre varje kvadratmillimeter i detta hus så har mina kläder fått trängas med radiostyrda lyftkranar, smålego, presentpapper, snören och en massa andra prylar och jag avskyr det kaos som blir när en 4-årig storebror försöker gömma eller hitta sina sakerdär inne.
Till saken...boxarna var bra i storlek men såg inte alls ut som jag ville. Men jag misströstade inte för det innebar ju ett litet pysselprojekt! Jag tog helt enkelt fram gamla tapetrester och klister och förvandlade dem till förvaringsboxar helt i min smak! Kul och enkelt och man kan ju macha och mixa hur mycket man vill!

Den blommiga asken har jag köpt på Panduro och dekorerat med scrapbookingpapper, spets och wasitejp.

Så nu ska här röjas och stadä och fixas!
KRAM!

Inga kommentarer: