lördag 4 februari 2012

Om Aaron får bestämma

Här hemma har vi en MYCKET bestämd liten herre när det kommer till vad han ska ha på sig. Det är inte sällan som man hör:
- Nej, mamma, inte den tröjan, den är inte snygg!
eller:
- Mamma, den där väskan passar ihop med de där skorna (pekar på mina saker)
eller:
- Jag ska ha de här kläderna till dagis idag mamma (plockar fram kläder själv) för jag vill se fin ut!

Och som jag tidigare skrivit har han vuxit på längden så att mycket i garderoben är för litet. Så nu är vi på jakt efter vårkläder och det är lika bra att han själv får vara med och välja för annars ligger grejerna oanvända i garderoben...

Så idag kom det in lite nytt i garderoben, allt enligt hans egen vilja och smak!
Så de här jeansen ska man ha om man ska se "cool" ut,enligt en medveten, envis 4,5-åring. Jag håller med honom, han kommer vara en liten cooling med dessa jeans matchade med hans röda Adidas-basketkängor! Min lille kille!



Jeans från Kappahl, 249 kr (dessa heter t om Aron!)

Jeans från HM, 199 kr
Ha en trevlig kväll, gott folk!

Inga kommentarer: