onsdag 8 februari 2012

Burk-make-over

Jag är inne i en "make-over"-fas, tror jag allt! Men det är ju så himla kul att göra om gamla grejer och vips få helt nya!

En helt vanlig kakburk - innan make-over!
Idag bjuder jag på mitt förmiddagsprojekt som bestod i att klä in en plåtburk i lite fin tapet, och vips blev det en jättefin liten förvaringsburk! Ska nog ha den på mitt skrivbord, tror jag, men just nu står den i köket och torkar. Tänkte göra flera att ha i Aarons rum, då kan man ju tapetsera med fina papper och tapetbitar så att det passar in i han rum perfekt! Det bästa är att just dessa burkar har lock, då kanman ju stuva ner både kritor, smålego, playmobil-grejer och jag vet vad!

En helt vanlig kakburk efter make-over!

Nu ska jag ta mig en liten promenad innan Aaron ska hämtas på dagis!

So Long!

1 kommentar:

Sarah sa...

Va fint. Vilken bra ide'. Har inte varit in på din blogg på länge för jag råkade radera min blogglista. Nu ska jag läsa igen allt. Ha en fin dag, kram Sarah "livet på ön"