fredag 13 mars 2009

Vår trädgård

Idag har jag och Aaron spenderat ett antal timmar i vår trädgård och jag tänkter inte visa några bilder på den för den ser rent förskräcklig ut! Lerigt, förstört gräs och nedsågade träd överallt...pust...hur ska vi få ordning på det hela? Kanske är det så att allt kommer att te sig helt annorlunda när våren kommer på riktigt och allt slår ut och det blöta torkar upp? Jag hoppas verkligen det för annars vet jag inte riktigt vad jag gör!

Förövrigt spenderade jag och min son förmiddagen på IKEA. Vi inhandlade en del, men det bästa var nog överraskningen jag fick när jag vi kom till blomavdelningen. De hade fått in ett tillfälligt parti med citrusträd för det fnuttiga priset 149 :-. Ett citronträd och ett apelsinträd fick följa med oss hem tillsammans med nya sängbord och lite annat smått och gott. Foton kommer snart!

Nu ska vi montera sängbord!
God kväll, gott folk!

Inga kommentarer: