onsdag 11 mars 2009

Mums Fillibabba!

Kl 10.10 i förmiddags ringde min mobil, Aaron hade fått 39 graders feber och var tvungen att hämtas på dagis. Kastade ihop grejerna och stack iväg. När vi kom hem bakade vi en kaka som jag tänkte bjuda min kära sambo på när han kommer hem, hemmagjord mjuk pepparkaka kan väl aldrig bli annat än mumsfillibabba?

Ikväll väntar ett besök på IKEA, ska dit och köpa sängbord (äntligen får jag mina Hemnes-sängbord) och lite annat smått och gott! Ska bli skoj! Vi tapetserade nämligen vårt sovrum igår kväll och det blev så fantastiskt fint, mycket finare än vad jag hade kunnat tänka mig....så snart kommer bilder, ska bara fixa "piffet" också!

Har ni besökt bloggen http://www.piffaopuffa.blogspot.com/? Om inte, så gör det! Hon säljer jättefina smycken, kunde inte motstå att beställa ett namn-halsband med två brickor, en fyrkantig som det står "min skatt" på och ett hjärta som det står Aaron på, som sitter ihop i en berlock. Allt till det överkomliga priset 180 kr inklusive kedja och frakt! Det kallar jag klipp!


Inga kommentarer: