fredag 20 mars 2009

Jag njuter!

Jag njuter!

Var och lämnade Aaron på dagis 07.30 imorse som vanligt, men åkte inte till jobbet efter, som vanligt, utan gick hem och städade varje liten vrå i huset så nu sitter jag i vårt nystädade hus och bara njuter! Njuter av att det är städat och njuter av att få vara ledig! Ja, jag ska vara ledig fram till den 1 april då jag börjar mitt nya jobb....snacka om vardagslyx!

Nu återstår att plantera blommor som jag köpte igår, det ska bli påskfint ute på vår trappa! Köpte lite blandade blommor, så vi får väl se vad jag hittar på med dem!

Sen tror jag att jag nog ska bjuda in en granne på fika. Hon heter Rhonda och är en urtrevlig amerikanska som flyttat hit pga sin stora kärlek. vi har likadana hus och är båda intresserade av inredning, så det är roligt att prata om, och drömma om, vad man skulle kunna göra med husen.

Nu väntar som sagt påskliljor och annat!

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att vara lite ledig! Det är du värd, så passa på och njut! Kram