onsdag 18 mars 2009

Nya gardiner

Jag är på jakt efter nya gardiner till Aarons rum, den han har är ju fin, men jag vill ha något nytt nu till våren och jag har spanat in limegrönt tyg med vita flodhästar på (raden längst ner i mitten på bilden), på IKEA. Men när jag var där förra veckan så kunde jag inte hitta det, funderar därför på om jag kanske ska ta och beställa från deras nätshop. Det skulle vara så fint att göra en hissgardin av och det skulle passa perfekt till hans limegröna fondväggar.

Vi får se vad som kommer, men med våren blir man ju så sugen på att pyssla och göra fint hemma!

Ha en bra dag, gott folk!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hopp! Jag läser din blogg med jämna mellanrum och det är så kul att se vad som händer med ert hus och med lilla Aaron.
Livet rullar på i Gävle. Nyss varit en vecka i Alperna och kom hem med förkylning så jag är hemma från jobbet idag och igår. Ska nog jobba imorgon. Har dräför massa tid till bloggläsning nu. =)
Vi åker ned till Skåne i påsk. Var är ni månd 13 april kring kl 18? Man kanske skulle passera ert hus då?
Nu ska jag borsta tänderna. Sov visst länge idag.. hehe
kram/S

Piffa och Puffa sa...

Vad roligt att du blev nöjd med smycket. Tack för att du skrev en rad. Man funderar alltid vad kunden tyckte om smycket.
Kramar Anette

Lindis sa...

Å vilka härliga tyger, det har jag missat helt hos ikea. Ska bli kul att se plutten i helgen!