måndag 22 november 2010

Renovering

Nu har renoveringen av tv-rummet på övervåningen dragit igång! Äntligen!
Jag lovade före- och efterbilder denna gång men innan jag visste ordet av var halva rummet rivet, men jag fångade den MINST SAGT gräsliga tapeten på bild. Äntligen ska den väck och ersättar med vit panel, det blir SÅ fint!
Tapeten som jag visade i förra inlägget var DYR, när jag kom till tapetbutiken och skulle betala sa de att tapeten kostade 1099 kr rullen! Oups, tänkte jag, måste leta efter alternativ! Jag hittade denna från Boråstapeters nya kollektion FALSTERBO och jag gilla den minst lika mycket som den andra! Imorgon ska jag till butiken och hämta mina beställda rullar som var betydligt billigare än den andra!Nu ska jag plantera hyacinter och så smått börja med adventspyssel medan mannen kämpar på övervåningen!

KRAM!

1 kommentar:

Bella sa...

Vilken skillnad det kommer bli!! Jättefin tapet du hittat :) Ser fram emot att få ser det färdiga resultatet!

Hoppas du haft en bra start på veckan

Kramar Bella