söndag 14 november 2010

Fars Dag!


Idag firar vi alla pappor vi kommer åt!
Pappan i det här huset blev firad nu på morgonen med överraskning på sängen!

Min egen pappa ska bli firad i eftermiddag. Jag har alltid levt efter devisen att man ska fira allt som firas kan, så Fars Dag glöms inte bort i vårt hus!

Annars är det ganska lugnt här i Lindö....vi dividerar fortfarande om hur vi ska renovera vårt allrumm på övervåningen...jag tror att vi kommit fram till en lösning som KANSKE hinner bli verklighet innan jul....vi får se....Jag ska visa er före och efterbilder denna gång, jag lovar!

Nu ska jag göra mig iordnig för barnkalas - utomhus!
Ja, som sagt - Fira allt som firas kan!

2 kommentarer:

färgtrappan sa...

Hej!
Precis, man ska alltid ta tillfället i akt att fira, vad det än kan vara.
Nästan vid varje middag, brukar vi säga: -Vad ska vi skåla för idag? Alltid finns det något att fira :)

Ha en fin dag

Smilla sa...

Vilka fina bilar du har i inlägget. Förstår att dom är dina =)
Fira i massor ska man alltid göra tycker även jag. Hoppas ni fick en fin dag.