tisdag 9 november 2010

Ännu mera bebis...

Som på så många andra bloggar får ni läsa en del bebisskriverier här. Kanske ointressant för några men då får ni hoppa över just de inläggen!

Vaknade till ettvinterlandskap imorse och våndades något fruktansvärt över ultraljudsundersökningen som skulle göras idag. Ville inte. Vågade inte. Men vi gick dit. Minnena rasade över mig och jag ville bara rusa ut ur rummet och springa bort.
Jag blundade OCH höll för ögonen. Ville inte se den där läskiga skärmen. Sen kom de fantastiska orden:
HJÄRTAT SLÅR!!! Sen kom bara mer och mer glada nyheter och jag kan sammanfatta det med att bebisen mår finfint där inne! Tårarna fullkomligen sprutade på mig!

Nu går jag i ett lyckorus och ska fira att jag gick på undersökningen med chokladtryffel framför öppna spisen!

Ha en bra kväll!

5 kommentarer:

Johi sa...

Härligt att bebben mår bra! Kram

Unknown sa...

Åh, stort grattis och vilken lättnad att bebisen mådde fint. All lycka med den stundande graviditeten mot det kommande underverket.

Kram och njut av din tisdag
Pudersnö hälsningar från Kungsbacka

vitagavlar.blogspot.com sa...

Åh, vad härligt! Klart att du skall fira med mycket choklad! Kram Lisa

a piece of happiness sa...

Stort Grattis!
Jag har förstått av inläggen att något riktigt tråkigt har hänt dig.
Och då vill jag ge dig en Super Stor Cyberkram LiseLotte

Sarah sa...

Va härligt, all lycka. Jag är ny läsare av din blogg. Beställde tavlor av dig nyligen som jag är så nöjd med och har fått många komplimanger för så jag tänkte jag skulle berätta det. Kika gärna in på min blogg om du har tid.
www.livetpaon.blogspot.com