måndag 1 november 2010

Beslut

Vissa beslut som man tar i livet gillar man och känner är rätt. Andra ångrar man bittert. Jag bestämde mig för att göra tackkorten från vårt bröllop själv. Det är ett beslut som jag ångrar. Bittert. Så tidsödande, så svårt och faktiskt riktigt tråkigt!

Men nu har jag bara 10 st kvar, men de tar jag imorgon, för nu orkar jag inte med det mera! Dessutom har jag blivit smittad av dagisbaciller och har därför råkat ut för en rejäl förkylning med REThosta. Känns som om någon sitter och pillar mig med en liten fjäder i halsen mest hela tiden, jag håller på att bli tokig!!!

Ha en fortsatt bra kväll, det ska jag försöka med!

3 kommentarer:

Johi sa...

Ångest! Jag har inte skickat ut våra tackkort ännu! Ska ta hjälp av min svägerska som gjorde allt vårt pappersmaterial. Heja dig!

s.m.i.l.e sa...

Jag tror säkert att alla bröllopsgästerna kommer att bli jätteglada över att du tagit dig tid och gjort personliga tackkort. Vilket minne!

Krya på dig! :-)

Karolina HD sa...

Förstår att det känns tidsödande och lite trist nu såhär på hösten. Förstår också att det från början kändes som en bra och mysig idé. Men vad glada alla blir när de får korten!Det får bli motivationen. Kram