onsdag 18 februari 2009

Underbar dag som gav mig en funderare

Idag har Aaron o jag haft en helt fantastisk dag!

Jag vaknade tidigt, gick upp och gjorde mig i ordning och åt frukost tyst som en tjuv om natten och åkte iväg till jobbet medan grabbarna fortfarande sov. Hämtade Aaron på dagis vid lunch och tog en långpromenad, sen bar det iväg till stan för att inhandla "välkommen-till-världen-present" till Lova. Vi hittade vad vi skulle och sen tog vi en fika på stan....och vi hade det så roligt, så där roligt så att hjärtat nästan tar ett extra skutt!
Innan det bar iväg hemmåt igen gick vi förbi en affär där de säljer kläder från Odd Molly och blev totalt förälskad i den här tröjan, fasst med mörkblå detaljer istället för röda.


Den skulle vara perfekt till jeans, men den är användbar i alla situationer beroende på vad man har till, så det lutar nog åt att jag ska spendera oförskämt mycket pengar på en tröja imorgon....men vi får se, kanske jag tar mig själv i kragen och sätter stopp för galenskapen!

Jag hann även köpa lite nya blommor som jag placerade i en vas bredvid diskmedlet på köksbänken. Att se färska blommor medan man diskar gör plötsligt det hela lite roligare, blommor får mig verkligen att bli glad, kanske man skulle bli florist, trots allt?

1 kommentar:

Lindis sa...

Såg en sån där kofta hos Hemma hos Emma i dag, men den var blå. Mcyekt fin, men dyr...