söndag 22 februari 2009

Sunday afternoon

Idag har det varit en riktigt härlig vinterdag på Frivaktsgatan (trodde ALDRIG att jag skulle säga "härlig vinterdag")! På förmiddagen byggdes det med lego för fulla muggar, det är just nu en favoritsysselsättning för Aaron och medan Matti kämpade på med sovrumsrenovering på eftermiddagen så var jag och Aaron ute i snöyran. Jag byggde tre stora snölyktor som Aaron rev, vi byggde en snögubbe, vi var och gungade och vi gick en långpromenad, spenderade hela 2 timmar ute. Härligt, härligt!

Aaron bygger och bygger!

Lindöhällsvägen/Frivaktsgatan i eftermiddags



Nu väntar en vecka med MYCKET jobb på alla fronter. Återkommer med resultaten senare.

Sovrummet går framåt i långsam takt. Längtar tills jag ska kunna ligga i min säng, med några nya fina kuddar, nya Hemnes sängbord från IKEA och bara läsa en tidning och njuta av hur fint det är......just nu känns den tanken långt borta men när jag minst anar det så kommer den att vara här!

Inga kommentarer: