lördag 21 februari 2009

Inte som jag trodde

den här dagen blev inte som jag trodde, men nu när den börjar gå mot sitt slut kan jag konstatera att den blev ganska bra i alla fall. vi skulle ha åkt till Stockholm och hälsat på vänner, gått på stan, fikat och bara förlustat oss i gamla favortitställen....men Matti fick influensa så vi fick ställa in sent i går kväll....och vad gör man då? Jo, surar ett bra tag för att besvikelsen är total, sedan rycker upp sig och sticker ner på stan och köper lite nya kläder! En vit kofta, en turkos t-shirt och ett par slitna jeans från Gina tricot. Allt gick på mindre än den där tröjan från Odd Molly, som jag lockades av, men jag tog mitt förnuft till fånga, bra gjort av mig, ett stort framsteg i rätt riktning från modegalen shopoholic!

Sen bar det av hemåt igen, hämtade Aaron och stack ut till Hårstorp och fikade med mamma och pappa...sen hem igen och åt grekinpirerad mat, grillad kyckling med potatisklyftor, tzatziki och sallad med tomat och oliver! Mums!

Sovrumsrenovering=går inte alls....inspirationen och lusten har liksom bara försvunnit...funderar starkt på att ställa in sängen igen och sova i ett rum som ser ut som om man släppt en atombomb däri, då kanske inspirationen och lusten kommer tillbaka i ett huj! Ska i alla fall kolla tapeter denna vecka, för på något sätt måste vi ju bli klara.....

So long!

Inga kommentarer: