måndag 23 februari 2009

Bokrea

Imorgon börjar bokrean och jag ska vara på plats på Åhléns kl 08.00 och inhandla trädgårdsböcker för hela slanten! Var där idag och spanade in vad som kommer på rean och var i butiken just "mina" böcker ligger, allt för att spara tid innan jag ska på möte på jobbet kl 09.00.

Det får nog bli så att jag lämnar in Aaron på dagis lite tidigare än vanligt, så har jag ytterligare några minuter tillgodo på det slagfält som bokrean brukar utvecklas till!

Utöver det ska jag ha köpstopp i en månad! Det ni! Alla ni som känner mig skrattar säkert gott nu, men jag ska försöka, och jag ska fasen klara det! Köpstoppet gäller INTE nödvändiga saker så som mat, hygienprodukter och en och annan godsak, och inte sovrummsrenoveringen, den måste få bli färdig. Men annars gäller det allt. (hmmm, känner att jag kanske lovar lite mycket nu...)

Den här fina blomsprutan för 39 krIndiska kunde jag inte motstå idag! (och det är just dessa inköp jag ska vänja mig av med på momangen!)

Ha det bra tills nästa gång!

Inga kommentarer: