onsdag 21 september 2011

köpfri månad....nja...

Jag hade tänk att oktober skulle bli en köpfri månad för mig. Ni vet så där som jag brukar göra ibland, nämligen slå vad med mig själv att jag inte ska shoppa någonting, förrutom det jag VERKLIGEN behöver (deodorant, schampo, mascara OM den tar slut osv) och det brukar inte vara några problem. Men så såg jag den här klojen på HM idag, kostade bara 199 kr, och jag insåg snabbt att min köpfria månad nog går förlorad....den här kjolen behöver jag INTE, men jag vil ha den, min garderob skulle bli liiiite,liiiite bättre med den hängandes där...så köpfri månad....nja, det får nog bli en annan gång!Jag tar nog en roströd...

4 kommentarer:

Johi sa...

Fin den var...men lite kort...hmmm iaf på jobbet ;-) Jag klarade ett halvår köpstopp på barnkläder *stolt* Men att ha stopp på kläder för mig är ju bara föööör tråkigt! Eller hur? Kram

Anonym sa...

Jag kör på köpstopp nu faktiskt. har gjort av med alldeles för mycket pengar på senaste tiden och som ensamstående mamma och student har man inte alls mycket pengar. Dessutom köper jag mycket onödigt. Så nu är de bara sånt som behövs och tänka efter flera gånger om jag verkligen behöver det innan jag går till kassan. Men kjolen var så söt! Kram

Anonym sa...

Det är ju inte oktober än...

Sofie N sa...

Det är så bra att titta in på din sida ibland, för man får så mkt tips på fina kläder! =)