fredag 23 september 2011

Födelsedagsboken

Och så kom provtrycket på min FÖDELSEDAGSBOK och det var så fiiiint!!!!!! Bara lite småsaker att fixa till innan den är helt, helt klar! Äntligen finns den på riktigt och inte bara i mitt huvud! Oj, vad jag har funderat på den här boken och jag måste medge att det känns lite konstigt, fast helt underbart, att den finns nu!

Ända sedan Aaron föddes har jag velat ha en bok där jag vill kunna klistra in ett foto på honom från varje födelsedag och skriva lite om födelsedagen fråd själva födelsedagen fram tills han blir 18 år. Detta för att jag ska komma ihåg hans födelsedagar men också för att kunna följa hur han ser ut och förändras. Ett foto från samma dag varje år gör det ju enkelt!

Och nu är den alltså här! Och det är inte bara Aaron som ska få en födelsedagsbok, den ska säljas under Aaron & Me så håll ögonen öppna om ni också vill komma ihåg era barns födelsedagar!


Kram!


PS. Jag knäppte en hel massa foton som jag skulle visa er men det verkar som att min kamera har havererat, de flesta korten blev randiga och blå i tonen....hmmm, hoppas det är tillfälligt! Hur som helst kommer ni garanterat få se mer av den här produkten inom kort!

Inga kommentarer: