tisdag 13 september 2011

Födelsedag

Ja, snart är det min födelsedag och i år vet jag precis vad jag ska önska mig! Det var ganska många år sedan som jag visste så bra som i år! Jag har nu länge velat ha en riktigt fin servis, både matservis OCH kaffeservis i samma, så att man kan bjuda på middag och kaffe och hela balunsen i samma porslin.
Och mitt hjärta har fallit för Swedish Grace från Rörstrand i färgen Rose. Så OTROLIGT fin!!!! Den ska jag börja spara på och vad passar inte bättre än attönska sig de första delarna i 33-årspresent? De stora kopparna (50 cl) står högt i kurs hos mig nu......


Kram!

2 kommentarer:

MineBlom sa...

Ååååå jeg er helt enig med deg .. dette er vakkert!!
Jeg har bursdag i dag...men fikk ikke noe av dette ;O))))
kansje neste år ??!!

Sofia sa...

aaah bra smak jenny!! Exakt samma porslin har jag spanat in för en tid sedan och vill ha, så trött på vårt höganäs... Den e verkligen superfin! Grattis i förskott oxå!!

Kram från Sofia L. Ps, ringer dig någon dag, så kan vi snacka lite oxå! :o)