söndag 4 september 2011

I´m in a flow!

Idag har vi haft födelsedagskalas för Aaron, men han fyller år först imorgon. Kan inte förstå att det var 4 år sedan jag vid just detta klockslag (ca 22.00) åkte taxi in till Södersjukhuset i Stockholm med förlossningsvärkar. Så förväntansfull, så nyfiken på vem som var där inne i magen, så otålig på att träffa min lille pojke och så glad att han äntligen var på väg!

Mer om det imorgon, nu till ett riktigt jobbflow! För sedan den där dagen då min lille parvel föddes har jag haft en idé groende i huvudet och nu är tiden inne, nu ska den bli verklighet! Jag är i ett riktigt "jobbflow" och den nygamla idén ska nu få bli medlem i familjen Aaron & Me! Men nu måste jag leta reda på min kamera och förbereda för morgondagen! Det ska ju bli överraskningar imorgon bitti!

Kram o god natt!


Inga kommentarer: