måndag 25 juli 2011

Sommar

Sommaren fortsätter i sitt stilla tempo, jag tar dagarna med mina grabbar mest som de kommer, träffar vänner, går till lekparker, spenderar dagar och nätter i sommarstugan...ja, njuter helt enkelt!!!

Den här veckan ska jag försöka besöka en del loppisar och se om jag kan göra några fina fynd. Skulle vilja hita ett gammalt, litet skåp eller dylikt som Aaron ska få som sängbord i sitt rum. Jag skulle vilja måla det turkost! Vi får väl se om jag hittar någonting som faller oss båda i smaken! Han har börjat intressera sig ordentligt för böcker nu och han vill att man ska läsa, läsa, läsa och sjunga, sjunga, sjunga så ett litet sängskåp att lägga bästa god natt-sagorna i skulle väl inte sitta helt fel!

Min skattkammare som lillebror fick i doppresent är för övrigt en av hans nyfunna favoriter, kanske inte riktigt min, då jag måste sjunga ca 25 sånger ur den varje kväll och komma på bra berättelser till bilderna. Men vad gör man inte för sina barn????

1 kommentar:

Linruz sa...

Låter som en helt underbar sommar, i stilla mak.
Lycka till med loppis letandet.
Kram Lina